plommonisbjornarpolisonger

Alla inlägg under oktober 2013

Av Plommon, isbjörnar och polisonger - 18 oktober 2013 11:45

Jag har varit i tankekällas brunn och samlat krafter. Vi alla vet hur viktig denna källa är. Själen är hel igen. Som ett brutet ben som läkt innanför köttets skyddande väggar. NU kan jag andas igen, på riktigt! Jag är redo att dela med mig av livets hemligheter, och det är din uppgift att upptäcka dem med mig. Vi alla har ett extra sinne, och mitt är ditt och du är jag. Vi är vi, och ni är vi som ni är ni.


Som ett plommon på sin gren, som en isbjörn levande i sin vinterdvala och som en äcklig gammal gubbe i en snuskig gammal bil med godispapper och pizzakartonger på golvet utanför en förfallen mack i Torsby.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Som ett plommon på sin gren, som en isbjörn levande i sin vinterdvala och som en polisong på en äcklig gubbe i en snuskig gammal bil med godispapper och pizzakartonger på golvet utanför en förfallen mack i Torsby.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards